Menu
Home
Nákupní košík
O bazaru
Historie
Doprava a doručení
Kontakt
Nabídka
Auto-moto
Chovatelské potřeby
Dalekohledy
Domácnost
Foto & audio & video
Herní konzole
Hračky
Krása a zdraví
Luxusní zboží
Mobilní telefony
Nářadí & hobby
Notebooky a PC
Ostatní
Papírnictví
Pro děti
Speciální & raritní fotoaparáty
Sport
Vše pro zahradu
Hledat:     




Obchodní podmínky




Způsob dopravy a poštovné



Do zahraničí (Slovensko) akceptujeme pouze platbu předem (ne "na dobírkou")


Objednané zbozí je nutné vyzvednout nebo zaplatít do 5 pracovních dnů od objednání zbozí


Balíky posíláme hromadně vždy v úterý a čtvrtek do 16:00.

Veškeré zboží zasíláme Balíkem do ruky České pošty (pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak) - pošta tyto zásilky doručuje zpravidla druhý pracovní den, výhodou je také možnost sledovat pohyb balíku přes internet. K ceně je účtováno pouze poštovné dle běžných tarifů České pošty, balné neúčtujeme.

Poštovné: zboží zasíláme Balíkem do ruky České pošty, cena poštovného je 120,- Kč vč. DPH (pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak).

Poštovné:

Balík do ruky 120kč
Balík Dobírka 180kč


Zboží lze zaplatit těmito způsoby: dobírkou, převodem na náš účet (platba předem) nebo hotově na prodejně





Je nutné uvést celou, kompletní adresu!!!Po provedení objednávky Vás budeme kontaktovat pro její potvrzení.


Pokud si chcete zboží pouze rezervovat a vyzvednout si jej osobně napište do kolonky adresa "osobní odběr". Rezervace je možná na další pracovní den do 18:00





Záruční podmínky

Vzhledem k tomu, že se ve většině případů jedná o použité zboží různého stáří, záruka se nevztahuje na povrchové vady a dále na vady vzniklé opotřebením (stářím zboží). Na použité zboží poskytujeme 12 měsíců záruku(na paragonu nebo faktuře vyznačeno "použité zboží"), pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na skryté a výrobní vady.

U použitých hodinek se záruka nevztahuje na vodotěsnost a baterii.

U použitých mobilních telefonů se záruka nevztahuje na akumulátor.

Záruční doba se začíná čerpat převzetím zboží zákazníkem.

Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad (faktura / paragon).

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Nekazanka.cz, doporučujeme zaslat email o vzniklé situaci na webadmin@nekazanka.cz, ve kterém uvede zejména typ výrobku, jeho výrobní číslo, číslo prodejního dokladu a popis závady. Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu. Zaslání těchto informací usnadní identifikaci zásilky a vyřízení požadavku. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.

Je vhodné zboží zasílat v originálním vnějším obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Zboží musí být kompletní, včetně veškerého příslušenství, nedohodne-li se zákazník s dodavatelem jinak.

Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží, případně mu bude zboží zasláno. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.




Odstoupení od smlouvy

Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Za nesplnění podmínek se nepovažuje zpoždění dodání ze strany pošty.

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupit lze pouze od kupní smlouvy uzavřené za účelem nákupu zboží přes e-shop. Odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě od jejího uzavření není možné v případě uzavření této smlouvy / prodeje u nás na prodejně nebo u zboží, které bylo na prodejně přes web rezervováno.

Dodavatel je povinen vrátit spotřebiteli/zákazníkovi zaplacené finanční částky (cena zboží bez poštovného) nejpozději do 30 dnů od odstoupení. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet spotřebitele dle dohody se spotřebitelem nebo složenkou.

Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění (poštovné ze strany dodavatele ani zákazníka se nevrací).

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, např. elektronicky na emailovou adresu webadmin@nekazanka.cz nebo písemně v provozovně dodavatele.
Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu) a v takovém stavu, v jakém bylo zákazníkovi zasláno.

V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena).

Rozpor z kupní smlouvy
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.






Objednávka

Seznam zboží na stránkách www.nekazanka.cz je výběrem ze sortimentu naší prodejny v Nekázance ( Bazar Nekázanka ). Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží, neboť eshop není automaticky propojen s prodejnou. Stav přesto denně aktualizujeme a dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále také může sloužit k rezervaci zboží u nás na prodejně (nutno uvést v kolonce adresa).

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Ceny za dopravu a dalších poplatků jsou uvedeny výše.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží bez poštovného, cenu s poštovným Vám obratem zašleme e-mailem (objedná-li si zákazník více kusů různého zboží, platí vždy jen jedno poštovné a to nejvyšší uvedené.)

Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

Zrušení objednávky

Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka, a za podmínek, které si vzájemně sjednají.




Zaslání zboží

U zboží, které má být zákazníkovi zasláno poštou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem. Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, ale jde o elektronicky zaslané potvrzení označené jako "Potvrzení objednávky č. xxxxx" či telefonické potvrzení objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí obsah objednávky, zejména druh zboží, počet kusů, cenu za zboží a přepravu, a způsob a termín doručení. Okamžikem potvrzení ze strany dodavatele i zákazníka je uzavřena kupní smlouva.

Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou, obvykle je zboží odesláno ihned po potvrzení obou stran a to v pracovní den, v případě, že je zboží odesláno do 17:00 lze předpokládat jeho doručení během následujícího pracovního dne.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám při odpovědi na potvrzovací e-mail / telefonát / sms ze strany dodavatele. Aktuální způsoby dopravy a ceny jsou uvedeny výše v sekci Doprava.

Způsob uhrazení ceny za zboží
Zákazník má několik možností uhrazení kupní ceny za zboží. Zboží je možné v plné výši uhradit osobně v provozovně dodavatele, dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím dobírky, nebo poukázáním kupní ceny na účet dodavatele pod příslušným variabilním symbolem (číslo objednávky), který platbu identifikuje.

Zásilka se zbožím obsahuje vždy paragon nebo fakturu.

Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, doporučujeme sepsat za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky, usnadní to případnou reklamaci.

Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Proto raději před podpisem pečlivě zkontrolujte obal a u spotřebičů balených do igelitové fólie i samotné zboží.




Osobní odběr

Zboží je zákazníkovi v provozovně dodavatele rezervováno po dobu 2 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.
Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.




Ochrana osobních údajů spotřebitele

Nekazanka.cz / Bazar Nekázanka ( dále jen dodavatel) shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu.

Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává zákazník uvádí ve formuláři ke každé objednávce.

Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na webadmin@nekazanka.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky (viz. kontakty).




Zlato, stříbro a šperky

Veškeré šperky z vzácných kovů jako je zlato, stříbro apod., které prodáváme jsou opatřeny puncem platným na území České republiky. Na veškeré toto zboží vystavíme paragon se všemi náležitostmi jako je druh kovu, jeho ryzost a barva, hmotnost šperku, druh, ryzost (čistotu) a velikost kamenů v karátech (ct).





Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.nekazanka.cz stejně jako ve své provozovně nejméně měsíc před účinností nových obchodních podmínek.



Prodáváme VŽDY pouze originální zboží, za pravost a původ zboží ručíme!


Zboží denně aktualizujeme a přidáváme nové, pokud se před vlastní objednávkou chcete ujistit o dostupnosti zboží, můžete nás kontaktovat na tuto e-mailovou adresu


Náš webshop není propojen online s prodejním systémem na prodejně, proto nelze vyloučit, že v některých případech zboží již není skladem. V takovém případě Vás budeme okamžitě informovat (v pracovní den) a případně nabídneme možné řešení (např. ekvivalentní zboží).
Děkujeme za pochopení



  Nákupní košík

Pokračovat v objednávce
Novinky
Omlouváme se všem našim zákazníkům.
V období od 10.7 do 23.7 bude kamenná prodejna a eshop z důvodu dovolené uzavřeny.
V případě naléhavé potřeby volejte na telefon: 777 318 108
nebo pište na email: prichystal33@gmail.com
Děkujeme za pochopení



Akce LEGO !!!
Při nákupu 3 a více kusů sleva 20%

Reklama
Jazyk

[ Home | Nákupní košík | O bazaru | Historie | Doprava a doručení | Kontakt ]
kompletní návrh a realizace: insane design